• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

Передня кришка корпусу КПП ECVT HF35, НОВА - Ford для Ford [DG9P7976CC]

22320.00 ГРН
Нет в наличии: 21-25 дней

Engineering Number: DG9P-7976-CC

Виробник: Ford

Передня кришка корпусу КПП ECVT HF35 Використовується у таких моделях Ford:

  • Ford C-Max Hybrid/Energi (2012-2018 )
  • Ford Mondeo Mk V (2015-) - автомобілі, оснащені двигуном 2,0 L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV)  
  • Ford Fusion Mk II (2013- )   - Автомобілі, оснащені двигуном 2,0L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV/PHEV)  
  • Lincoln MKZ Mk II (2013 - )   - Автомобілі, оснащені двигуном 2,0L DOHC PFI Gas/Elect. (HEV)  

До комплекту поставки входить: Передня кришка корпусу КПП,

Нерідко при виході з ладу конічного підшипника проміжного валу під дією збільшеного значення сили тертя відбувається прокручування зовнішньої обойми конічного підшипника в посадковому місці в передній кришці КПП. При цьому відбувається руйнування прилеглої до обойми поверхні посадкового місця, що, у свою чергу, призводить кришку в непридатність до подальшої експлуатації.

Ми не рекомендуємо здійснювати спроби ремонту пошкодженого посадкового місця, т.к. занадто велика ймовірність повторення несправності.

Зверніть увагу! Нова кришка корпусу (як і вживана), може трохи відрізнятися по глибині завзятої поверхні від встановленої при виробництві КПП, тому для тонкого регулювання зазору між конічними підшипниками і обоймами використовуються шайби регулювальні різної товщини (шими).

Звертайте увагу механіків! При складанні КПП обов'язково слід проводити регулювання зазору конічного підшипника. У жодному разі не встановлюйте шайбу, що йшла в комплекті зі старою кришкою КПП без перевірки відповідності зазору конічних підшипників проміжного валу!